عروسک ناز ما وانیاعروسک ناز ما وانیا، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

هدیه با شکوه خدا(وانیا)

عاشقانه هایی برای دخترم

1391/5/14 12:50
نویسنده : MAMAN\BABA
287 بازدید
اشتراک گذاری

عشق من الان ساعت 1 شبه و تو با کلی زحمت به خواب ناز رفتیخواب

 

                                           عکس

امشب با بابایی و مامانی و خاله رفتیم پارک و حسابی با مانی و عمو بازی کردی و بهت خوش گذشت

تشویق                               عکس

 

 

نمیدونی چقدر دلم واسه شبایی که تو بغلم میگرفتمت و شیر میخوردی و اروم میخوابیدی تنگه نمیدونی هربار که وقت خوابت میشه و تو کلافه و سر در گمی چه حالی میشمافسوس منو ببخش عزیزم این اولین قدم به طرف مستقل شدنت چقدر برام دردناکه دلم میخواد تا ابد تو بغلم بگیرمتو از خودم جدات نکنم اما چه کنم مشغول تلفنکه محاله 

                                       عکس

 

امسال دومین ماه رمضونیه که تو هم به منو بابا پیوستی و اولین ماه رمضونیه که بعد از اومدنت من روزه میگیرم اما دختر من ماهتر از اونیه که منو اذیت کنهقلب. دوست دارم گلم اینو بدون هرچند مجبورم واسه رشد و تحول سالمت گاهی از خودم جدات کنم  گاهی به بهونه گیریهات بی توجهی کنم  و..........اما همیشه عاشقت هستمو روز به روز بیشتر بهت وابسته میشم امیدوارم همیشه سالم باشی. گلم خوابت خوشبامن حرف نزن

 

                                     عکس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)