عروسک ناز ما وانیاعروسک ناز ما وانیا، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره

هدیه با شکوه خدا(وانیا)

انتخاب بچه

1390/11/16 10:14
نویسنده : MAMAN\BABA
237 بازدید
اشتراک گذاری

مادر عزیزم

ایا هیچ فکر کرده ای هنگامی که بذر مرا میکاشتی

زمانی که در من روح میدمیدی

و به ارامی به تماشل ی رشد من مینشستی

انگاه که در رویاهایت

برایم برنامه ریزی میکردی

وقتی که در قلبت مرا جای میدادی

ممکنه من هم برای داشتن مادری چون تو

انهم فقط برای خودم برنامه ریزی کرده باشم؟

مادری که بوی شیرین عشق میدهد

مادری که دستهایش نوازشگراست

مادری با محبت که وجودش سرشار از عشق است

همان کسی که شبها نوازشم میکند

ایا ان روزها فکر میکردی

که همانطور که تو برای زندگی من نقشه میکشیدی

من هم تو را جستجو میکردم؟

وحالا که در بازوانت ارمیده ام

نمیدانم ایا میدانی همانطور که

تو در فکر و وجودت مشغول ساختن و پرداختن من بودی

من هم در حال انتخاب تو بودم؟

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)