عروسک ناز ما وانیاعروسک ناز ما وانیا، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره

هدیه با شکوه خدا(وانیا)

روز عشق

1390/11/26 10:11
نویسنده : MAMAN\BABA
245 بازدید
اشتراک گذاری

دوستت دارم لبالب

                      میسوزه  عشق من از تب

                                    

                                پر میشم از حس تو 

                                                     

                                                    هر ثانیه هر شب      

 

دوستت دارم تا فردا 

                          دوستت دارم تا دریا

                                                  شاید ببینمت باز تو وقت خواب و رویا

 

 

  ساعتی  از شقایق     دقیقه های عاشق  دوستت دارم تو بارون   تموم این دقایق  سبدسبد ستاره  رو دوش شب سواره  اگه فردا نباشه

دوستت دارم دوباره                                                       

 

 

 

HAPPY VALENTIN DAY

                                                                   

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)