عروسک ناز ما وانیاعروسک ناز ما وانیا، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره

هدیه با شکوه خدا(وانیا)

سفر مادر

1390/11/17 11:01
نویسنده : MAMAN\BABA
211 بازدید
اشتراک گذاری

در ان لحظه که متوجه شدم باردارم زندگیم برای همیشه عوض شد

ضربان قلبت به من نشان میداد چه هدیه گرانبهایی به دست اوردم

همچنین مراحل رشدت و عکسهای ان

و بعد روزی رسید که توانستم تو را در اغوش بگیرم

مانند تمام مادران دنیا ارزو میکنم بتوانم تو را از تمام اسیبها حفظ کنم

کوچولود ارزشمند من با ان ده انکشت کوچکت /با ان ریه های کوچک و بینی خوشگلت.

با این سرعتی که بزرگ میشوی هر روزش برای من به مانند گنجیست

تمام تلاشم را میکنم تا بتوانم رنگین کمان را برایت در اسمان خاکستری بیاورمماچخیال باطلبای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نانازیا
20 بهمن 90 16:17
سلام

ازتون دعوت می کنیم شما هم کوچولوتون رو در قرعه کشی افتتاحیه سایت نانازیا شرکت بدین.

آرزوی سلامتی و شادابی برای خودتون و کوچولوتون داریم

نانازیا ، شهر اینترنتی بچه ها
www.nanazia.ir









ممنونم از دعوتتون