عروسک ناز ما وانیاعروسک ناز ما وانیا، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره

هدیه با شکوه خدا(وانیا)

2 ساعت دلتنگی

1390/11/19 19:47
نویسنده : MAMAN\BABA
198 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قند عسلم

دیروز برای اولین بار 2 ساعتی  ازت دور بودم اخه توی این 1/5 سال هیچوقت واسه یه لحظه هم از خودم جدات نکردم خیلی دلم واست تنگ شده بود البته قرار بود با هم بریم مهمونی اما ظهر نهار که خوردی خوابیدی دلم نیومد بیدارت کنم گذاشتم پیش بابا و رفتم البته به محض رفتنم خرابکاری کرده بودی و بابا زنگید که زودتر بیا. تا اومدم و مشغول شدم حسابی سوخته بودی به نظرم هنوز زوده تنهایی برم جایی

موافقی؟هههههههههههههههههه

اثارهنری به 2 دلیل با ارزشند اول اینکه توسط استادان بزرگ خلق شده اند دوم اینکه تعدادشان کم است

تو گنج پر ارزشی هستی چون خالقت بی همتاست ودر دنیا تکیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییچشمک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)